Droga

cieszyłem się na myśl o tym, że będzie można pojeździć sobie po bezkresnych terenach środkowych stanów, cieszyłem się też przez pierwsze dwa dni takiej jazdy, jednak trzeciego dnia na myśl o jeździe nie mieliśmy już uśmiechu na twarzy… blisko 3000km w trzy dni to naprawdę sporo godzin spędzonych za kierownicą.
Całe szczęście jazda trzeciego dnia częściowo odbywała się poza hajłejami, co było o tyle fajne, że i widoki fajniejsze a i kierowcy jacyś tacy inni – tzn. jadą jednostajnie 70 mil na godzine – tyle tylko, że jadą tak bez względu na ograniczenia (z reguły 55mph lub 65 mph).
Na autostradach “speed limit”  zależy od stanu i np. na wschodzie z reguły było to 70mph, a już w Nowym Meksyku i Utah 75mph. Czym się kończy przekroczenie na autobanie o 3mile już wiemy, wiemy również, że jadący z przeciwka radiowóz bez problemu jest w stanie przejechać przez rów oddzielający dwa pasy ruchu 😀 Dlatego miłą odmianą była jazda po lokalnych drogach, policji praktycznie nie było, a i świadomość, że łamiemy przepisy jakoś tak poprawia humor (po tym “Warning’u” za 3mph) 🙂
Pilot wyjątkowo zajmował fotel z tyłu – ale nawigacja szła mu całkiem nieźle:

a przed nami droga…

za nami droga…

no i pobocze:

6 Responses to Droga

  1. Syn says:

    Ojcze, strasznie musisz sie meczyc bez zakretow 🙂 Patrzac na te zdjecia, w ogole sie nie dziwie, dlaczego hamerykanie wola NASCAR od rajdow heheh No bo niby gdzie maja nauczyc sie skrecac? :]

  2. Hubert says:

    @Syn
    Najpierw muszą wyprodukować samochody, które mają większy promień skrętu niż przenośne lodówki.

  3. Mariusz says:

    Hubert, nie jest tak źle, wyłączasz ESP i dajesz tyle gazu żeby zaczął skręcać 😀

  4. Syn says:


    Mariusz:

    Hubert, nie jest tak źle, wyłączasz ESP i dajesz tyle gazu żeby zaczął skręcać

    A co z kontra? :] Az tak szybki jestes, zeby 10 razy fajere obrocic? 😉

  5. Syn says:

    Co sie zle zacytowalo 🙂

  6. Mariusz says:

    boś Gamoń – widać że nie rodzony 🙂
    Poldkiem dawało się radę to i Chargerem się uda 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *